Den här veckan...

...som kommer ska jag ligga lite lågt med scrappandet. Dels är jag inte riktigt inspirerad och dels så har jag massor jag måste göra hemma på kvällarna. Vi håller på att göra i ordning nere i källaren och jag MÅSTE måla dörrlisterna den här veckan så att vi blir färdiga med allt någon gång. Vill ju ha fint innan jul...
Så här ser det ut nu....
Mot trappan...

image96

Och mot hallen...


image97

Ok...vi har fått bort alla väv i alla fall så lite har häntsedan de här bilderna togs för en månad sedan!! Så vi har det inte sååå snyggt här just nu! Men tanken är att det ska bli urtjusigt!!

När det gäller scrappandet så försöker jag verkligen att inte bry mig om att det går skit på tävlingar men visst bryr jag mig!! Jag scrappar för min skull men jag är sådan som person att jag gärna vill bli dukig på det jag gör och visst vill man ha bekräftelse och det är ledsamt att inte känna att man kommer någonstans... sedan VILL jag verkligen vinna tävlingar för att få grejer!! Det är dyrt!!

Nu har jag gjort en LO idag till veckans skiss (den lägger jag ut här i morgon)och jag skickade förut in till swe scraps utmaning att göra affirmationer (behöver jag verkligen nu!) Det kan hända att jag gör en till LO under veckan men jag får se.

Jag har beställt lite nya papper från Scrapaddicted så det kan ju hända att inspirationen dyker upp om jag hinner få papperen under veckan. Kika gärna in där!! Hon har hur mycket fint som helst i sin webshop!

Förresten...jag blev i alla fall superglad att Lilo kom bland de tio första den här gången på scraputmaningen!! Tycker nästan att det är lite skandal att hon inte ligger i toppstriden!!!

Kommentarer
Postat av: JENN

Trevligt att du kikade in i min blogg.
Lite nyfiken: Hur hamnade du där?
Välkommen åter!

KRAM

2007-11-11 @ 23:56:20
URL: http://jakobsmamma.blogg.se
Postat av: veera

Jag har lagt in när bilder på burken nu. Det är bara en burk men jag har tagit flera kort på den.

Ja, det brukar väl bli så att man inte kan låta bli att scrappa när man får nya saker :) Så du kommer säkert bli inspererad bara av att få hem nytt :)

2007-11-12 @ 00:23:28
URL: http://veeraskreativa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0