Ett litet ord # 16

Och här...kommer det!!

Är inte helt nöjd. Känns inte riktigt som jag men, men....

image91

Bildkvaliteten är kass. Jag var tvungen att fota utan blixt när det är ganska mörkt...så färgerna blir en aning missvisande..
men..jag gillar det LO'n handlar om! Vi köpte en begagnad (men för Smilla är den ju ny...) bobbycar och jag sa till Dick att hon kommerju inte ha glädje av den än på länge! Idag kör hon runt på den där som om ingenting..och då kan hon ju knappt krypa!!

I den stora cirkeln står det (för er som inte kan se den lilla texten...Linda kan!! ):
Vi hittade
en begagnad Bobby-
car på Blocket.se.
Bara 300 kr med släp!!
Vi köpte den direkt,
man kan inte se
att den är använd.
13/10-07

Och i den lilla cirkeln står det:
Smilla fattade
hur det skulle gå t
ill direkt. Vi hann
inte ens ta av henne
overallen innan hon
tog första åkturen.
Och hon var så
LYCKLIG!!


Kommentarer
Postat av: majda

100 kommentaren i min blogg får en liten pressy.

2007-11-06 @ 23:18:17
URL: http://emmell.blogg.se
Postat av: madeleine

du hann, den är cool och där finns text.

2007-11-07 @ 06:50:52
URL: http://ettlitetord.blogspot.com
Postat av: Linda

Jättefin... gillade färgerna!

2007-11-07 @ 16:37:10
URL: http://lindawashere.blogg.se
Postat av: Veronica

Vilken hääärlig bild på lilla goa Smilla! Man ser verkligen hur nöjd hon är över sitt nya vrålåk :) Tusen tack för att du har introducerat mig till scrapbooking, jag är verkligen på G, det känns som den ultimata hobbyn för mig...fototokig och pysselgalen som jag är! Kramar till dig och Smilla

2007-11-07 @ 20:04:35
Postat av: Veronica igen

...och vilken superfin blogg du har! I´ll be back!

2007-11-07 @ 20:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0