Måndag

Jaha..nu var firandet över för det här året och nu får jag leva som 36-åring ett helt år!! Helt ok tycker jag.
Idag har jag hoppat in och jobbat lite och det var ganska skönt att komma hemifrån ett tag. Men jag saknade ju Smila tokmycket!!

Idag är också första dagen jag kör lite GI! Nu ska kilona väck!!! Jag kommer inte att hårdköra GI utan använda sunt förnuft och framförallt röra på mig mer!

Jag skickade in för ett tag sedan till scraputmaningen ett par LO's men det har inte hänt något där så jag lägger ut dem nu. Det är ju inte till någon tävling och det står ingenstans att man inte får lägga ut dem heller...så här kommer de....

Först en LO som jag gjorde till färgutmaningen brunt/turkos/orange.

image88

Dikten hittade jag på nätet...tycker den är så söt :)

Du är vår käraste lilla
snutteplutt
så liten och vansinnigt söt.
Även om du gråter och släpper
en prutt
och rumpan är alldeles blöt.

Du ska få många goa pussar
du ska få massor av knasiga
namn.
Vi ska peta med bomullstussar
och hålla dig ömt i vår
famn.

Vi ska älska dig så ini
norden
nu räcker inte orden...

Och en som jag gjorde till skissen på scraputmaningen för två veckor sedan....

image89

Kommentarer
Postat av: Puman78

Men vilka snuttiga ord till det lilla knytet. Roligt, men ändå så kärleksfullt. Tyckte att LOns utfomande var passande fö bilden. Jätte fint!

å grattis på din dag ;)

2007-11-06 @ 01:48:35
URL: http://hmyran.blogspot.com
Postat av: bitte71

Åh, de var ju jättefina - älskade verkligen färgerna på den översta och ett underbart fint foto!
Grattis i efterskott och välkommen till 36-årsklubben du också *fniss*

2007-11-06 @ 06:28:20
URL: http://blog.bahnhof.se/wb86356
Postat av: Lisbet

Grattis och du har gjort jättefina LO´s.

2007-11-06 @ 07:19:32
URL: http://www.digiscrapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0