Nej nu..

...hoppar jag av utmaningsresan. Jag var supernöjd med mitt bidrag förra gången och jag tyckte själv att jag var bland topp tio bland de som var med  (visst får man vara nöjd med det man gör..??? ) Men lik f-rb-nat åkte jag ner från totalt 28 plats till 31 plats!!! Jag fattar inte riktigt vad det går ut på längre. Det känns som det alltid är samma i topp (med några undantag..) och visst är deras saker fina men ändå...nej nu får det vara bra! Den förra LO'n var den sista jag skickat in.

Här kommer i alla fall min LO som jag tycker är den bästa jag gjort . Jag har själv ritat och skurit ut bokstäverna sedan har jag målat dem med akrylfärg och klarlack. Sedan dekorerat dem med min zig writer...

Jag älskar den här bilden på Sara! Vi skulle åka till Göteborg och hon packade sin lilla röda väska, tog på sig jeansjackan, solglasögonen, hatten och ställde sig på trappan och sa:
-Åka snart???

image94

Detaljbild på bokstäverna...en del är upphöjda med 3D-kuddar...

image95


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken läcker LO.. den var supernice!

2007-11-14 @ 17:04:41
URL: http://lindawashere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0