På bättre humör...

...idag. Trots att jag har en hals som envist värker påkvällarna och morgonen. Sedan ingenting på dagarna! Jag har gjort två LO's idag !!  Tyvärr kan jag inte visa någon av dem. Jag bestämde mig för att fortsätta utmaningsresan ut i alla fall...har man hängt med i 8 veckor känns det fånigt att sluta nu!! Och dessutom var det ju fritt bidrag den här gången!
Sedan är jag nästan färdig med en LO till swe scraps utmaning att scrappa sommaren 2007!

Idag blev jag glad när mina affirmationer låg uppe på swe scrap!! De hade (av helt förståeliga skäl) inte tagit med ett par av sidorna i min lilla bok men här visar jag allt :)

Framsidan:

image102

Första uppslaget:

image103

Andra uppslaget (ej med på swe scrap):

image104


Och sista sidan:

image105


Tanken är att jag ska fylla på med nya sidor när jag kommer på något mer jag vill peppa mig med!
Det var sååå pilligt att göra den! Sidorna är bara 7*7 cm.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

En sån där måste jag göra!!!Tack för inspiration

2007-11-15 @ 09:20:42
URL: http://nillisen.blogspot.com
Postat av: Emma

Den är så fin!! Borde också göra en sån fin liten "peppbok" :o)

2007-11-15 @ 09:47:25
URL: http://pysslare.blogspot.com
Postat av: Lisbet

Nu ? ska jag ta mig tid att titta in till Svensk scrapbookinga medlemmars bloggar. Det verkar vara lite segt med att göra ?insupa andrabloggares inspirerande och härliga alster?. Säg inget
- egentligen hittar jag inte arbetslusten. Och en annan sak ? jag inte bara digiscrappar utan mixtrar lite med papper också. Men säg inget?*s*?. Funderar på kort men har sett att det finns visst regler på vad man får använda om man ska sälja dem etc.

Till skillnad från min LO i min blogg så har vi nu snö, några grader kallt och världens vackraste soluppgång här.

Så läckert album.

2007-11-16 @ 08:15:21
Postat av: carina

Den är helt UNDERBAR!! en sån här liten bok vill jag också göra, tack så mycket för inspirationen och för besöket i min blogg!!! kram

2007-11-16 @ 10:12:03
URL: http://carinalindholm.blogg.se/
Postat av: Sissi

Åh vad fint! Och så glad man blir av den =)

2008-03-13 @ 22:52:02
URL: http://scrapbox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0