Suck..

jaha..ny vecka och så ska man försöka komma på någonting till utmaningresan...börjar nästan bli lite less. Gillade förra utmaningen mycket för den kunde alla göra, men jag gillar inte utmaningar där det förväntas att man har massa saker. Denhär gången ska man göra något utstansat... :( äger bara ett par små punchar..troligt att man har någon som helst chans mot dem som har massor av verktyg och andra saker. Jag är med i tävlingar och sånt justför att jag INTE har en massa saker...ändå har de som redan varit med ett tag och hunnit samla på sig massor av saker störst chans...det känns lite surt. Sedan tycker jag att det blir svårt att välja foton..jag vill ju ha foton som jag verkligen VILL scrappa och då vill jag inte känna det där att jag måste välja foton så ingen vet vem man är..

Jaja...det blir det, det blir.. fårse om jag får ihop det den här veckan. Känner mig inte supermotiverad.

Kommentarer
Postat av: Bollebygdsbo

Tack för ditt svar.
Jag föredrar nog också att fotografera det jag gjort.
Nu är jag alltså här och ska kika på dina grejer.
:-)

2007-11-08 @ 17:36:13
URL: http://bollebygdsbo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0