Ett litet ord #14

Ett litet ord #14

Jag dansar även nykter.

image62


I textrutan står det:

För mig är dansen otroligt viktig! Jag började med balett när jag var 3 år och när jag slutade med det så blev det jazzdans, bugg och även lite salsa. Jag älskar att känna rytmen och pulsen i kroppen och glömmer tid och rum när jag dansar. Nu blir det mest en svänom hemma då och då.


Oki första gången jag är med i Ett litet ord. Tyckte ordet var så bra och passar mig så bra. Speciellt nu när jag har börjat på min BOM. Har fortfarandelite skräck för att var amed på kort och visa kort på mig själv.
Jag tänkte direkt på Ugglas låt Jag dansar aldrig nykter men eftersom jag gärna dansar även när jag är nykter så gjorde jag om titeln lite!


Kommentarer
Postat av: NetteR

Mycket fint du har gjort. Hit kommer jag titta in igen. Och jag måste nog se till att skaffa PS jag me verkar ju så skoj att leka med :)

2007-10-20 @ 23:48:17
URL: http://netter.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0