Hej hopp!

Ny dag! Fredag idag och sambon har kommit hem efter at ha jobbat i Skåne hela veckan! Skönt att ha honom hemma lite, Smilla vill INTE ligga på golvet just nu utan bara "gå" eller bli buren och jag ORKAR inte!! Min rygg blir helt kass!!

Igår gjorde jag färdigt den fjärde LO'n till swe scraps veckoutmaning och det var verkligen en kul utmaning!!
Jag har funderat på hur jag ser på mitt scrappande och det här med utmaningar och tävlingar. Sist jag gjorde en LO till utmaningsresan så kändes det inte riktigt som jag scrappade för min skulll utan bara för att producera och så vill jag inte ha det!! Jag vill scrappa sånt som jag VILL scrappa för mina minnens skull och t.ex foton jag gillar. Utmaningar och tävlingar vill jag använda som inspiration för att scrappa sånt jag vill! Så i fortsättningen så struntar jag i att scrappa för tävlingens skull, jag gör det bara om jag gillar utmaningen. I och för sig vill jag vinna lite priser för det är ju ingen billig hobby man har fastnat i!!
Men..för att återgå till veckans utmaning på swe scrap...jag fastnade verkligen för den utmaningen och fick undan lite foton som jag ville scrappa och jag blev nöjd med resultatet!  Och det är ju det viktiga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0