Idag

Var de och borrade här och då flydde Smilla och jag till Linköping i stället. Vi skulle ändå dit för att köpa en barngrind. Passade då på att göra ett besök hos Minelle. Hon hade nyöppning idag och det var en liten mysig butik. Jag var aldrig på förra stället så jag har inget att jämföra med. Hon hade ju mer till kortmakeri än till att scrappa layouter men visst hittade jag lite papper! Sedan hade hon Demo på cuttlebuggen och visst blir man sugen men jag tycker att det är så mycket pengar, 950 kr!!  Sedan kostar varje alfabet 950 kr också!!!
Men, men...jag fyller snart år!! Så vem vet! Jag har i alla fall bara önskat mig scrappis saker när jag fyller!

Började på en LO igår kväll som jag gjort färdigt nu. Den är inspirerad av en skiss som de gjorde LO's efter i Linköping och Titeln är rent av stulen från utmaningsresans första vinnare. tyckte den passade så bra till Smillas min!

image39


Hehe...det är ett cornflakes paket hon har på huvudet!!

väntar nu på att scraputmaningen ska tala om vilka som får pris i andra utmaningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0