Långe Jan

En Lo jag gjorde till förra veckans skiss på Swe scrap. Den blev inte publicerad men det är inte så konstigt Kolla in här på de som blev publicerade!!! Jag bara älskar MalinD's LO Carpe Diem!
Jag gillar Långe Jan ändå *ler* Ovanligt för mig att scrappa annat än med människor på och det var verkligen tufft för mig att gå upp för alla dessa trappsteg för att komma upp högst upp på fyren....

image76

Jag blev i alla fall publicerad på veckans skiss!!! *superglad*
Kika här!
 
OCH jag fick min vinst från Ettlitet ord idag!! Superfina stämplar från Pysselmyran. Hehe...de var omonterade och jag har ingen aning om hur jag gör nu men de går ju använda ändå! Ni som håller på med stämplar kan ju tala om för mig hur man gör. Jag har fattat så mycket som att jag ska fästa dem på en kloss men hur?

Nya utmaningen har kommit idag också och jag har redan valt foto. Den här gången ska vi göra egen rubrik och det gillar jag!!!

Kommentarer
Postat av: Mette

Jättefin layout!

Och din Bom i förra inlägget bara älskar jag!
Helt underbart fin!

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med dina stämplar eftersom jag kan ungefär lika mycket som du...
Jag har beställt en stämpel nu till jul... Men då valde jag att beställa en monterad...

Kram
Mette

2007-10-29 @ 18:26:34
URL: http://mettka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0