Lite fotat!

Nu var det länge sedan jag lade in lite foton så här kommer en hel hög.Brukar inte lägga in så mycket bebisbilder här annars men idag ska ni verkligen få frossa i bilder på Smilla...

Jag hade ett gäng av mina tjejkompisar här idag för jag fyller år på fredag. Så hamnade Smilla i knät på Mia som är tyskalärare! Här övar de på de tyska prepositionerna...

image79

Ja..ni ser ju hur intresserad Smilla är!!!

Nästa bild....första gången jag sätter upp Smillas hår i tofs! Visst är hon underbar!!??

image80



image81

Mmmmmm...det ÄR gott med banan!!

image82

Och sist för idag..men inte minst!
En bild på Sara!!

image83

Kommentarer
Postat av: Mette

Men åhhhh vad hon är söt!

Och vad många fina layouter du har gjort sedan jag sist var här och kikade!
Du är såååå himla duktig!

Kramis
Mette

2007-11-01 @ 19:03:58
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Linda

Vilken sötnos... Tänk vad fort dom växer!

2007-11-05 @ 21:18:13
URL: http://lindawashere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0