Photoshop dag

..idag. igår gjorde jag färdigt tävlingsLO'n till Stellas och den har tagit så mycket att min skaparenergi så idag är första dagen på länge som jag inte gjort en LO!  Istället har jagsuttit och lekt med photoshop..den människa som skapat det programmet borde ha massor av pris! vilket otroligt program det är!!
"Räddade" ett foto från BB som var alldeles för mörkt...


image56

Innan redigering...


och efter....

image57

Det är inte bra men betydligt bättre i alla fall!

Smilla blir 8 månader idag och jag har tagit 8-månadersbilder på henne...dem hittar ni här!

Lekte lite med dem också...så här blev det!

image58

Och ett till...

image59



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0