Så!

Nu har jag gjort färdigt nästa bidrag till utmaningsresan. Jag var tvungen att köra igång så fort Smilla somnade idag för jag hade tankar i huvudet på hur det skulle bli.
Annars har jag städat lite ikväll och kikat på Cityakuten.

Hehe...gräsklipparmannen åkte förbi här idag! Nu ligger han och sover på Badhotellet här! Antar att han fick ett spapaket också! Det är inte dumt!!

Jag har haft Winnerbäcks skiva på hela kvällen och vi har nu köpt biljetter till konserten i Jkpg den 6/12! Det ska bli skoj!! Vi var förra året på hans sommarkonsert i Lkpg. Det var en höjdare!! ÄLSKAR  hans texter.

I morgon (oj då..idag.. :) ) kommer nya numret av Scrapbooking mm. Ska bli kul!!!  Jag ska till Lkpg med Sara, Smilla och en kompis till Sara. Vi ska till Ikanohuset men jag tror att det blir en liten sväng till Allt i Lek. Jag har slut på gluedots och väldigt dåligt med vit cardstock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0