Shit vad glad jag blir!!

Jag blir superglad när ni kommenterar på min blogg och jag tassar tillbaka till er så fort jag kan! Kolla bara att ni skrivit er bloggadress rätt. Händer tyärr att jag inte kommer in på er sida och det är så synd! Jag vill ju se er bit av cyberrymden!!
Hmm..om ni fortsätter så här flitigt att kommentera så kanske jag skickar en RAK en dag när jag är på gott humör!

Har förresten idag gjort färdigt två LO's. En till utmaningsresan och en till skissen på swe scrap den här veckan.

Kommentarer
Postat av: Lisbet

Hej hopp...
Har tittat runt igen här. Hoppas du blir publicerad på något av ställena.

ha en skön dag

2007-10-24 @ 08:13:28
URL: http://www.digiscrapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0