Smilla gungar

Mitt bidrag till lift-tävlingen på Stellas man ska scrappa en av Lilos layouter och det känns nästan lite skumt eftersom hon är sååå vansinnigt duktig! Jag älskar hennes alster se själva på hennes blogg!!
nåja, jag gillade hennes LO så mycket att jag ändå villa scrappa den och då till en av mina favoritbilder på Smilla!
Jag har använt Daisy D's papper (som jag bara älskar!!! ) och tycker att det blev att ganska bra resultat! Använder allt oftare mönstrat papper som cardstock.

image34

Kommentarer
Postat av: Lilo

Åh! Vad glad jag blev av att se din LO!!! Superfin!!! Du skriver hemskt snällt också. =)
Självklart får du länka till min blog!! Hoppas du får en bra helg! Själv ska jag försöka mota bort tröttheten och scrappa lite nu. ;)

2007-10-06 @ 18:13:07
URL: http://liloscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0