Systrar

I går kväll satt jag och insöp inspiration på olika scrapbloggar. Det finns några bloggar som jag bara älskar!!! (och en hel massa som jag gillar så ingen ska känna sig bortglömd :) )

Några som man bara måste besöka är...

Mikla
Lilo
Cissi
Marie

Gårdagens tur runt i bloggarna resulterade i en LO. Gjorde en lift på Miklas "ledsen"

image47

i textrutan står det;
Smilla skiner upp varje
gång Sara kommer in i
rummet och Sara kan inte
låta bli att gosa och busa
med Smilla.

Det är mina underbara tjejer det!!!

Jag har funderat en del kring det där med stil...jag läste på ett forum igår en intressant tråd om det. Jag känner att jag inte riktigt hittat min stil än men att jag är på väg. Jag ser ju att mina alster ser annorlunda ut om jag gör dem helt utifrån min egna fantasi än om jag gör efter någon skiss eller dyligt. Tror inte jag är så duktig på att hålla på med freestyle utan jag vill nog ha mer symmetri och mindre saker på LO'n. Jag älskar att titta på de som lyckas bra med att göra LO's med en hel massa saker på. Mankan kika i evigheter och ändå ser man hela tiden nya finurliga saker...
Önskar att jag vore mer sån men jag tror inte heller på att försöka tvinga fram något. Om jag har rätt bild och är på rätt humörså kanske det fungerar men annars är jag nog mer för det mer avskalade.
Finns några saker jag verkligen gillar att göra på mina LO's och det är;
doodla -lite grand
brads
sy några enstaka stygn
knappar i lagom mängd
fotomatta
chalka kanter
skriva för hand
transparacy

Det är rätt kul nu när man allt mer känner hur man utvecklas, jag provar olika saker och fastnar för en del, annat inte men jag känner verkligen att jag är i en lärprocess.

Några saker som jag måste ha hemma!!

Älskar mina zig-pennor!!!
Chalk
brads

Nu vaknade lillgrodan..skriver mer sen...

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh vilken fin, gillar verkligen färgcombon. Kul att kunna inspirera!

2007-10-11 @ 14:49:43
URL: http://mikaelarudhner.blogspot.com/
Postat av: Lisbet

Torsdag är STÄDDAG ? urtrist men det går fort bara man tar sig i kragen och börjar. Nu har jag tittat på dina alster så jag ska fundera ut vad jag ska scrappa om nästa gång.

Ta vara på dig

2007-10-11 @ 16:25:36
URL: http://digiscrapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0