Veckans skiss

Nu har jag gjort färdigt och fotat mitt bidrag till Veckans skiss! Om jag har läst reglerna rätt så är det helt ok att lägga ut layouten direkt på bloggen så här kommer den!

image70

Jag älskar Sassafraslass papper!! 
Jag utgick från swirls som fanns på pappret och så doodlade jag på! Det tog ett tag!

Detalj från doodlingen...

image71

och ett par detaljer till...

image72

image73

Jag känner mig ganska nöjd!

Jag antar att jag kommer scrappa Smilla många gånger när hon badar eftersom det är så roligt att fota denna glädje!! Men jag skulle gärna ta emot tips på hur jag kan variera rubriker osv så lämna gärna en kommentar!!

Kommentarer
Postat av: Lilo

Vilken superfin sida!!! Gillar din doodling! Och fotona är riktig glädje! =) Titlar har jag nog inga på förslag... "Blötdjur" kanske, "Vattenlek", "Plask, plask, plask"... Ja du ser... ingen fantasi alls. ;)

2007-10-27 @ 21:23:54
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: Aase/ängel60

Underbara papper, har dem i min samling också.
Snyggt uppläg och snyggt hur du använt dig av det som finns på pappret. kram Aase

2007-10-30 @ 16:31:53
URL: http://angel60.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0