Idag har det varit en kanon dag!!

  • Smilla har varit så go!
  • Jag har fått veta ungefär hur det blir med jobbet efter mammaledigheten och det ser bra ut!
  • De kommer och borrar (bergvärme) nästa fredag.
  • Vi har hittat en likadan nalle som Smilla tappat. Ska hämta den på lördag fm.
  • Paketet från Scrapperiet har kommit så nu kunde jag göra färdigt min LO till utmaningsresan. Fick superfina papper sånu är jag sååå sugen på att scrappa vilt!
  • Håller nu på med tre LO's samtidigt. En till skissen i tidningen Scrapbooking mm, en till swe scrapbook's utmaning och en till swe scrapbook's skiss. Jag har skickat in en till färgutmaingen också tidigare. Så just nu kan jag inte visa så många alster men det kommer!!!  Om inte annat så kag jag lägga ut min första utmaning nu på lördag (eller om det blir i morgon natt :)
  • Ska på Scrapträff i Linköping på lördag. Jag är inte anmäld utan ska bara dit för att shoppa och kika lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0