Jag är en idiot!!!

Ja...precis så är det!! Jag tycker att jag läser och läser noga men ändå lik förbaskat blir det fel.

Jag läste reglerna på utmaningsresan och såg att det står så här; "Du får inte visa ditt bidrag på nätet innan omröstningen är avgjord." Oki tänker jag och tolkar den raden som att det är ok att lägga ut bilden efter klockan tolv natten mellan fredag och lördag...men läser en gång till idag (efter att någon uppmärksammat mig på det TACK så otroligt mycket!!) och så står det dessutom så här; "Om du har deltagit i tävlingen får du inte visa ditt bidrag på nätet innan vinnarna är presenterade."

Jag raderade mitt inlägg och tog bort bilden direkt. Enligt statistiken på sidan har jag haft 6 besökare idag som har sett det. Jag har mailat utmaningsresan och bett dem ta bort mitt bidrag ur tävlingen om de anser det. (Tror i och för sig inte att jag vinner något men ändå! ) Jag som var så upprörd över att det fuskats och så klumpar jag till det själv. Nåja...det visar väl bara det som jag egentligen redan vet..ingen är perfekt och man lär så länge man lever!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0