Och Smilla

330832-12


Kommentarer
Postat av: Emma

Usch, såg nästan lite obehagligt ut med en aldeles grå tumme där. :) haha...
Hon är så söt lilla Smilla och du är jätteduktig på å ta bilder...

2007-09-19 @ 15:09:08
URL: http://emmize.blogg.se
Postat av: tiinka

Smilla, är mitt nästa namn om jag får fler ;)
jättesöt bild.
Har du tid och lust får du gärna maila och förklara hur du gör sådana där bilder =)..
Läste det du skrev på babyboom, och ja fattade så långt att man gjorde en svartvit och en färgad =)
men sedan tappade du bort mig =)
kram

2007-09-19 @ 15:31:39
Postat av: mian

Emma: Ja..hehe jag var lite fundersam på hur jag skulle göra med tummen. Tror nog att jag ska ge den lite färg när jag hinner.
tiinka: Ja jag älskar namnet!!
Här har du en länk till en tjej som verkligen kan förklara bra hur man gör i photoshop. Jag har lärt mig massor där!!
http://swescrapbook.blogg.se/1180110399_mikaelas_fotofredag.html

2007-09-19 @ 17:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0