Skaparglädje

Idag var min sambo lite febrig och hängig. Vi skulle egentligen åkt till Gelleråsen på race men det går ju inte sitta i räddningsbilen när man är sjuk så vi åkte inte. Vi tog en sväng till Linköping i stället och shoppade lite!!
Jag köpte en fotoskrivare så nu är jag superglad!!! Den andra skrivaren vi har höll jag på att få fnatt på!! Pappersstopp så fort man satte i ett fotopapper! *suck* *grrr*
Vi köpte en HP photosmart och det verkar vara en bra skrivare som också passar vår plånbok!

Nu ska det bli sååå skönt att kunna scrappa de foton man vill när man har inspirationen och inte behöva vänta på extrafilm (även om de faktiskt är ganska snabba). Framför allt ska det bli skönt att kunnafå ut bilderna i vilket format man vill!!

Jag har varit sååå sugenpå att hoppa på utmaningsresan men inte haft grejer och framförallt har jag inte haft bilden som jag ville scrappa.
Jag väntar på en beställning jag lagt på Scrapperiet men det har tagit lite tid *suck* så jag saknar många saker som jag ville ha med på den här LO'n men idag fick jag köpa lite av det jag ville ha och jag har nu suttit i ett par timmar och fått ihop mitt bidrag!!  Ska maila in det i morgon!

Tyvärr får jag ju inte visa det här än men det kommer så fort jag får lägga ut det!

Kommentarer
Postat av: Lina

tack för din kommentar i min blogg!
Du får så gärna länka så!

2007-09-23 @ 09:03:48
URL: http://ltannerfalk.blogg.se
Postat av: Lisbet

Hej hopp..
Sitter och är hungrig ? mer än en timme till mat. Så jag surfar runt och kollar efter inspiration och värme för här är det lite kyligt. Brrrr?.sneglar mot lite HETT TE,,kanske,.
Ha det gott

2007-09-24 @ 10:53:59
URL: http://www.digiscrapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0